Hei

Noe vi kan hjelpe deg med?

Kontakt oss

FAQ - Ofte stilte spørsmål

Nedenfor har vi besvart spørsmål vi ofte får fra våre kunder. Nøl ikke med å kontakte med oss om du føler deg usikker eller har andre spørsmål til oss. 

Hvordan fungerer den nye kundeportalen?

Skan-kontroll kundeportal er et godt valg som gir deg økt kontroll over de daglige rapporten fra din bedrift. Last ned brukermanual her

Hvordan kan jeg få tilgang til den nye kundeportalen?
Send bestillingen skriftlig via kontaktskjema.  Oppgi kundenummer, kontaktperson, e-post og mobilnummer når du bestiller Skan-kontroll Kundeportal. Det er ingen kostnader knyttet til opprettelse av konto på kundeportalen.

Jeg skal logge på Kundeportalen første gang, men kommer ikke inn?
Husk å bruke epostadresse som brukernavn. 

 

ØVRIGE SPØRSMÅL:

Jeg ønsker å reklamere på en vare eller tjeneste, hvordan går jeg fram?
Vi ønsker at reklamasjon/klage sendes skriftlig via kontaktskjemaet vårt. Dette korter ned vår saksbehandlingstid, samt at vi er sikre på at all informasjon kommer med.

Oppsigelse av avtale
Alle oppsigelser må sendes skriftlig til oss via kontaktskjema Velg «Oppsigelse» i nedtrekksmenyen.

GDPR
Les mer om GDPR